Als je je Wii met het internet verbonden hebt, zijn er allerlei nieuwe, leuke manieren om het meest uit je systeem te halen. Een daarvan is het downloaden van WiiWare - een aanbod van aantrekkelijk geprijsde software die je in het Wii-winkelkanaal kunt kopen in ruil voor Wii Points.
Onder de uitgelichte titels uit de We are WiiWare-interviews die eerder te zien waren in het Nintendo-kanaal voor Wii, bevindt zich het gloednieuwe MotoHeroz. Bekijk het interview met ontwikkelaar RedLynx uit Helsinki en ontdek hoe ze het voor elkaar kregen om racen en platformactie te combineren voor een kleurrijke en heftige ervaring voor een tot vier spelers.