With your Wii connected to the Internet, there are all sorts of entertaining new ways to get the most out of the console. One such way is by downloading WiiWare – a range of original and affordable software that can be purchased in exchange for Wii Points via the Wii Shop Channel.
To help you pick out some of the best WiiWare games on offer, we’ve launched our We are WiiWare site here on the Nintendo of Europe website, which includes video interviews with the development teams behind some of the most critically-acclaimed WiiWare games available.
Among the games under the spotlight in the We are WiiWare interviews, which originally aired on the Nintendo Channel, is the brand new MotoHeroz. Check out the interview with Helsinki-based developer RedLynx to see how they went about blending racing and platform action to create a colourful and competitive experience for up to four players.