Als ik aan een woestijn denk, denk ik niet meteen aan een gebied waar veel verandert. Maar het klinkt alsof niemand zich in deze woestijn zal vervelen.
Het lijkt alsof je een aantal trucs hebt toegepast. Ik heb er een beetje van gezien en zo kwam het op me over. Hoe denk je dat het komt dat dit gebied zo volgepakt zit?
Toen ik de eerste transformatie-experimenten van Fujibayashi, Takemura en de anderen zag, viel mijn mond open.
Je bedoelt het experiment waar Fujibayashi het eerder over had, waarbij alles groen wordt als je een pijl afschiet.
O! In de vorige aflevering van ‘Iwata vraagt’ hoorde ik Iwata vraagt: The Legend of Zelda: Skyward Sword. Niemand wilde dat zijn ideeën verloren gingen, en daardoor gebeurt er zo veel in dit spel.
Dit ligt in het verlengde van wat Kitagawa net zei over het verzoek of mensen zijn ideeën wilden gebruiken, maar toen ik me bij het team aansloot, kwamen al redelijk veel onderdelen samen.
O, op de manier waar we het eerder over hadden (lacht). Je verzamelde al die incomplete onderdelen en dacht, ‘Dit kan mooi worden...’ of ‘Het zou fantastisch zijn als we deze twee onderdelen konden combineren.’