Nee, (Shigeru) Miyamoto-san stelde dat voor.
Morita-san, jij was degene die het afhakken van borden met het zwaard introduceerde, nietwaar? Waarom deed je dat?
O, is dat zo? Dus zoals gebruikelijk kwam Miyamoto-san gewoon binnenwandelen, bekogelde hij je met een idee en ging hij weer weg?
Als je schuin met je zwaard zwaait, wordt het bord diagonaal doorkliefd. Wie heeft het zo gemaakt dat je de borden op verschillende manieren kon afhakken?
Volgens mij heb ik dat zo ontworpen. Ik zag het als een kaasje dat in zes stukken was gesneden.
Bovendien drijft zo’n stuk van een bord in de vijver, als je het hebt afgehakt. Was dat jouw idee, Morita-san?
Op het eerste gezicht lijkt het niet zo bijzonder, maar toen we er moeite in hadden gestoken om het soepel te laten drijven, was Miyamoto-san heel erg onder de indruk.
Daar ben ik blij om. Toen ik het zo maakte dat een stukje in het water bleef drijven, hebben ze een bord aan de waterkant gezet.
Ze veranderden de positie van het bord omdat ze wilden dat mensen zouden zien hoe een stuk van het bord in het water kon drijven.
Nee. Als je het bord afhakt, kun je niet lezen wat erop staat (lacht)! (Allen lachen.)
Dus hebben we het zo gemaakt dat het bord hersteld wordt, als je er een keertje weggaat of ‘Zelda’s Lullaby’ speelt op de ocarina.