Trotseer de robots
Gebruik een reeks bewakingscamera's om de ene golf aanvallende robots na de andere tot schroot te schieten om mijnbouwoperaties te beschermen in Star Fox Guard, exclusief voor de Wii U!
De kwaadaardige Andross dreigt met zijn snode handlangers het Lylat System onder de voet te lopen, waardoor een tijdperk van vrede abrupt eindigt. Ver weg van de slagvelden doet een kleine mijnbouwfirma goede zaken en als kersverse medewerker probeer je bij te dragen aan het succes.
Het uiterst geavanceerde AegisCam-systeem bestaat uit twaalf bewapende bewakingscamera's, waarmee je de verschillende mijnbouwlocaties van Grippy kunt beschermen tegen plunderend robotuig. Gebruik zowel de tv als de Wii U GamePad om vijanden op de korrel te nemen en ze in smeulende schroothoopjes te veranderen met krachtige laserstralen!
Neem het op tegen massa's robots en bonkige eindbazen uit alle uithoeken van het Lylat System. Alle vijanden hebben unieke krachten en eigenschappen. Stijg in rang, speel nieuwe missies vrij en til de strijd naar een hoger niveau met krachtige wapenupgrades waarmee je de vijand er stevig van langs kunt geven.
Trotseer cyborg-invasies van over de hele wereld in unieke online* spelstanden waarin spelers duivelse aanvalsplannen kunnen uitdokteren en vervolgens andere spelers kunnen uitdagen om deze aanvallen af te slaan. Zet de perfecte invasie op touw met je eigen robotleger. Domineer de ranglijsten en verdien de felbegeerde titel Star Strategist.
Om de niet aflatende aanvallen af te slaan en te voorkomen dat Grippy Toads levenswerk wordt vernield, heb je een vaste hand en stalen zenuwen nodig. Terwijl de oorlog onverminderd verder woedt in Star Fox Zero, kun je een ander strijdtoneel ontdekken in Star Fox Guard, exclusief voor de Wii U. Strikt verboden voor robotuig!