Puzzle to Go Wildlife
Puzzle to Go Wildlife is het legpuzzelspel voor onderweg. Puzzel samen aan de meest prachtige afbeeldingen, waar en wanneer je maar wilt. Verzamel sterren voor elke afgemaakte legpuzzel en speel nieuwe afbeeldingen vrij. Elke afbeelding is beschikbaar in drie verschillende moeilijkheidsgraden.
Beslis je liever zelf over wat voor afbeeldingen je samen aan wilt puzzelen? Geen enkel probleem! Met Puzzle to Go kun je samen puzzelen aan alle afbeeldingen uit het foto-album van je Nintendo DSi.