Puzzle to Go Wildlife
Puzzle to Go Wildlife is the jigsaw puzzle for on the move. Puzzle together the most beautiful motifs wherever and whenever you like. Collect stars for each completed jigsaw puzzle and release new images. Each motif is available in three different degrees of difficulty.
Would you rather decide yourself on the images you wish to puzzle together? No problem! Puzzle to Go also allows you to puzzle together all the images from the photo album of your Nintendo DSi.