Gold Fever
Reis terug in de tijd en beleef de Amerikaanse 'Gold Rush' in dit meeslepende puzzle-extravaganza! Draai munten om en pas ze bij elkaar en baan je met pikhouweel een weg naar Californië. Maar laat je niet in de luren leggen door de eenvoudige opzet, want Gold Fever daagt zelfs de grootste puzzleveteranen uit. 160 explosieve levels, handige power-ups en verbluffende graphics beloven uren speelplezier voor iedereen.Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.