Gold Fever
Take a trip back in time to explore the great American Gold Rush in this addictive puzzle extravaganza! Simply flip coins to make matches while mining your way to California. But don't let the simple technique fool you because Gold Fever will challenge even the most dedicated puzzle players. 160 dynamite levels, clever power ups and stunning graphics promise hours of fun for everyone.Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.