Sonic Lost World
Dr. Eggman heeft weer een frats uitgehaald! De geniepige dokter maakt het dit keer wel erg bont door de krachten van gevaarlijke beesten, die bekend staan als de Deadly Six, te gebruiken. Wanneer de Deadly Six zich verzetten tegen hun meester moeten Sonic en Dr. Eggman hun onenigheid opzij schuiven en samenwerken in Sonic Lost World op de Nintendo 3DS.
Gewapend met een breed scala aan bewegingen en vaardigheden sprint Sonic naar Nintendo 3DS in dit actievolle avonturenspel. Ren, spring en race door continue veranderende, spectaculaire gebieden, terwijl Sonic zijn dynamische bewegingen en verbeterde Colour Powers, die je kent uit Sonic Colours, inzet.
Sonic Lost World is het eerste draagbare Sonic-spel met levels waar je volledig in 3D doorheen scheurt en bevat daarnaast ook nog Special Stages en Colour Moves, exclusief voor de Nintendo 3DS. Je kunt het ook opnemen tegen je vrienden in verschillende competitieve lokale of online meerspelerspelstanden.
Ontdek exclusieve Special Stages en beweeg de Nintendo 3DS om je een weg te banen door verraderlijke doolhoven en uiteindelijk de legendarische Chaos Emeralds te bemachtigen. Bouw en pas verschillende op afstand bestuurbare snufjes aan waarmee je Sonic kunt helpen en deel ze met de Wii U versie.