LEGO In de Ban van de Ring
Eén ring om allen te regeren, één ring om hen te vinden… maar ben jij in staat om de Ene Ring te vernietigen in het vuur van de Doemberg? Sluit je aan bij Frodo en de rest van het Reisgenootschap van de Ring en beleef een episch avontuur in Midden-aarde, in LEGO In de Ban van de Ring voor de Nintendo 3DS.
LEGO In de Ban van de Ring is gebaseerd op de spannende filmtrilogie The Lord Of The Rings. Het spel zet de fantasiewereld van J.R.R. Tolkien om in LEGO-stijl, compleet met alle humor en creativiteit waar de LEGO-spellenserie om bekendstaat. Spelers van alle leeftijden kruipen in de huid van hun favoriete leden van het Reisgenootschap – Frodo, Gandalf, Legolas, Gimli en meer – en beleven het hele verhaal van dichtbij, terwijl ze Midden-aarde proberen te redden uit de kwaadaardige klauwen van Sauron.
Elk spannend moment uit de trilogie is nagemaakt in LEGO-stijl: van de veilige Gouw en de verlaten diepten van de mijnen van Moria, tot de heroïsche veldslag bij Helmsdiepte en Frodo's aankomst bij de Zwarte Poort van Mordor. Beleef het avontuur in je eentje of samen met een vriend via Multi-Card Play, en werk samen om obstakels te overwinnen en monsterlijke bazen als de vurige Balrog of de eeuwenoude spin Shelob te verslaan.