Stap in de schoenen van beginnend politieagent Chase McCain, en help hem de heldhaftige diender te worden waartoe hij is voorbestemd, in LEGO CITY Undercover: The Chase Begins. Alleen voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL!