LEGO CITY Undercover: The Chase Begins
Step into the shoes of rookie cop Chase McCain and take him from zero to hero, to become the super cop he was always destined to be, in LEGO CITY Undercover: The Chase Begins, exclusively on Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL!
Going undercover is the secret to success in this town and, luckily, Chase is a disguise virtuoso. There are many different disguises for Chase to discover, and each one has special abilities and equipment, which he’ll need to use in order to progress through the game.
Our hero, Chase, is an all-round good guy with a smart mind and a smarter mouth. Chase has a gift for disguising himself, which rapidly leads to him becoming the go-to guy when undercover work is on the agenda.
Deputy Dunby
Gleeson’s deputy, Dunby is the archetypal police boss – and not in a good way. Loud, crass, and permanently stuffing doughnuts down his gullet, this is one guy Chase needs to be careful around - if he wants his career to progress past cake delivery errands, that is...
There’s never been a badder bad guy than bad ol’ Rex Fury. He’s mean, he’s tough and he gets through a lot of gel keeping that criminal hairstyle in place!
Use the unique features of Nintendo 3DS to become an undercover cop like never before!