Digital Shadows
Digital Shadows is de eerste uitbreiding van Mato Anomalies en geeft je de kans dieper in het rijke verhaal van de game te duiken. Maar nu ‘vanaf de andere kant’.
Grijp de controle over SkyEye, de androïde metgezel van Gram, en werk samen met Mist bij het verkennen van de virtuele dimensie van Mato om deze te bevrijden van de digitale dreigingen die zich schuilhouden in het dark web.
Dit gloednieuwe cyberverhaal speelt zich laat in de hoofdgame af, en geeft wat meer inzicht in wat er tussen hoofdstuk 6 en 7 is gebeurd.
Digital Shadows breidt de overlevering van Mato uit naar cyberspace met meer verhalen over individuele personages en nieuwe schurken die hun intrede doen.