Mato Anomalies
Mato Anomalies is een turn-based RPG die spelers meeneemt op reis door Mato, een gefantaseerde neofuturistische versie van Oud Shanghai. Grijp de controle over de twee hoofdrolspelers Doe en Gram om vreemde onregelmatigheden in de stad te onderzoeken of duik scheuren in om de strijd aan te gaan met demonische gruwelen die vast van plan zijn de stad te zien ondergaan.
Grijp de controle over niet slechts één, maar twee zeer uiteenlopende hoofdpersonen. Verzamel informatie en kennis om het mysterie van de stad Mato te ontrafelen als privédetective Doe of duik scheuren in om de strijd aan te gaan met demonische gruwelen als de mysterieuze exorcist Gram.
Ontdek in heel Mato aanwijzingen door te praten met NPC's, missies uit te voeren en een bezoek te brengen aan winkels om zo scheuren te vinden, poorten naar de demonische wezens die de stad aanvallen. Betreed de scheuren op eigen risico, versla de wezens in gevechten en verzamel talloze beloningen.
Verraderlijke facties zijn op de een of andere manier betrokken bij het duistere lot dat Mato heeft getroffen. Kunnen onze helden ontdekken wat er aan de hand is? Of zullen ook zij ten prooi vallen aan de wanhoop en corruptie?
Mato Anomalies biedt een unieke en uitdagende gevechtservaring die wordt benadrukt door een gedeelde gezondheidsstatus van alle teamleden, een uitrustingsmatrix en een dubbel-talentsysteem. Je hebt een unieke gevechtsstrategie nodig als je wilt slagen!