Digital Shadows
Digital Shadows is the first expansion for Mato Anomalies giving you the opportunity to dive deeper into the game's rich narrative. But this time, from "the other side".
Take control of Gram's android companion SkyEye and team up with Mist to explore the virtual dimension of Mato and free it from the digital threats lurking in the dark web.
This brand new cyberstory takes place late in the main game, giving some more insight into what happened between chapters 6 and 7.
Digital Shadows extends the Mato lore into cyberspace with more individual character stories and the introduction of new villains.
Are you ready for a challenge? Prepare for larger, complex maps filled with a variety of new enemies.