Unforgettable journeys await you in this selection of Nintendo Switch JRPGs
Japanese role-playing games come in all shapes and sizes. While each and every one has its own unique recipe, there are a few tried-and-tested ingredients you can’t do without: an exciting plot, a mysterious world, a rich and diverse cast of characters and, of course, intense battles against powerful enemies.