New fighter Springtron joins ARMS
Attention, fighting fans! A new ARMS fighter is stepping out of the shadows and officially entering the ARMS Grand Prix. Give it up for…Springtron!
A lean, mean fighting machine designed and built by ARMS Labs! His metal body is inspired by the popular fighter Spring Man, and he's packed with the latest advances in fighting technology. With the goal of improving ARMS Labs's image by flexing their scientific muscle, he's finally been allowed to step out of the shadows and officially enter the Grand Prix!
Springtron’s similarities to Spring Man extend even to his choice of ARMS, which are the Toaster, Boomerang and Tribolt! Oh, and his favourite stage is the surprisingly gimmick-free Sparring Ring. It’s the perfect venue for fighters – and machines – in training!
After downloading today’s free software update*, you’ll be able to choose Springtron as a playable fighter. Have fun getting to grips with this heavy metal slugger!