Een nieuwe vechter voegt zich bij het ARMS-team
Opgelet ARMS-fans! Een nieuwe vechter komt ten tonele en doet mee aan het ARMS-toernooi! Geef deze krachtpatser een warm welkom. Hier is… Springtron!
Een vechtmachine gemaakt door het ARMS-laboratorium. Zijn metalen uiterlijk is gebaseerd op de populaire vechter Spring Man, en zit vol met de nieuwste technieken. Om te kunnen pronken met hun technologische prestatie hebben de onderzoekers besloten dat hij eindelijk officieel in de schijnwerpers mag treden om mee te doen aan het ARMS-toernooi!
Springtron's gelijkenissen met Spring Man zijn ook terug te vinden in zijn ARMS. Ook hij gebruikt Toaster, Boemerang en Drietander! Zijn favoriete level is de Trainingsring. Het is de perfecte locatie voor vechters (en machines) in opleiding!
Na het downloaden van de gratis software-update* die vanaf vandaag beschikbaar is, kun je Springtron kiezen als speelbare vechter. We wensen je veel plezier met deze metalen vechtmachine!