Professor Layton and his puzzle-solving partner Luke are on the trail of the mysterious and potentially deadly Pandora’s Box in a brand new adventure. With over 150 all-new puzzles, the dedicated duo will travel across the country in the Molentary Express steam train in an effort to track down clues that will lead them to the final solution.
You can find out all about the storyline, the characters, the puzzles and much more at our dedicated Professor Layton and Pandora’s Box website. Try out some demos of puzzles from the actual game and see if you can find the hint coins we’ve hidden on the website in order to unlock some great downloadable extras!
Enjoy fully-voiced animations and even more puzzle fun in this second game in the Professor Layton series, and prepare to take on a brainteasing challenge like none before!