Professor Layton en zijn fanatieke puzzelpartner Luke gaan op zoek naar de mysterieuze, en misschien wel dodelijke doos van Pandora in een gloednieuw avontuur. Dit toegeweide duo onderneemt een reis door het land met de Molentary Express-stoomtrein om aanwijzingen te verzamelen die hen naar de oplossing van het mysterie zullen leiden... en tijdens hun omzwervingen zullen ze meer dan 150 nieuwe puzzels op hun pad vinden!
Ontdek alles over het verhaal, de personages, de puzzels en nog veel meer op onze speciale Professor Layton en de Doos van Pandora-site. Probeer wat puzzels uit het echte spel uit en kijk of je alle verborgen hintmuntjes kunt vinden om geweldige downloadbare bonussen te verdienen!
Geniet van animaties met volledig ingesproken teksten en nog veel meer puzzelplezier in het tweede spel in de Professor Layton-serie en bereid je voor op uitdagende hersenkrakers zoals je ze nog nooit hebt beleefd!