Across the Obelisk: Amelia, the Queen
Amelia, the Queen is a Hero Pack that introduces all-new strategies to Across the Obelisk. Create powerful new builds thanks to Amelia’s unique ability to bring cards from the vanish pile back into her deck. Build chilling cold damage decks and help Amelia on her desperate quest to save Senenthia.
The Queen Amelia hero, complete with a new set of enchantment cards specializing in cold damage.
A powerful ability unique to Amelia that allows for even greater depth in deckbuilding. Bring cards from the vanish pile back into your deck!
Spellsword - Amelia’s unique resource that opens up a whole new world of combo possibilities.
Driven by news of her daughter’s kidnapping, Amelia has returned to Senenthia to mount a daring rescue. Can you reunite the family before it’s too late?