Across the Obelisk: Amelia, the Queen
Amelia, the Queen is een Hero Pack dat nieuwe strategieën introduceert voor Across the Obelisk. Maak krachtige nieuwe builds dankzij Amelia's unieke mogelijkheid om kaarten van de verdwijnstapel terug in haar deck te stoppen. Stel decks met ijzingwekkende schade samen en help de wanhopige Amelia om Senenthia te redden.
De Queen Amelia-held en een nieuwe set betoveringskaarten die gespecialiseerd zijn in schade door kou.
Een machtige, unieke vaardigheid van Amelia, die het maken van een deck nog meer diepgang geeft: stop kaarten uit de verdwijnstapel terug in je deck!
Spellsword - Amelia's unieke resource die allerlei nieuwe combo's mogelijk maakt.
Wanneer Amelia hoort dat haar dochter is ontvoerd, keert ze terug naar Senenthia voor een gewaagde reddingsactie. Kun jij de familie herenigen voor het te laat is?