Across the Obelisk
Team up with your friends and experience roguelite deckbuilding like never before!
Choose wisely; your decisions have consequences. Dare you go Across the Obelisk?
Your quest carries great risk: rescue your king’s daughter from the clutches of the treacherous Lord Hanshek before she meets her end.
Your party’s fate, and that of Senenthia, is in your hands. How will you proceed?