Hoe kan ik een kinderaccount overdragen naar een andere beheerder/familiegroep?
Kies de account die je wilt overdragen naar een nieuwe familiegroep.
4. Scrol naar de sectie 'Instellingen voor familiegroepleden' en kies OVERDRAGEN NAAR EEN ANDERE FAMILIEGROEP.
Stuur een e-mail naar de nieuwe beheerderaccount.
1. Voer het e-mailadres in van de beheerder aan wie je het toezicht op de accounts wilt overdragen. Dit verzoek kan niet worden geannuleerd, dus zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres invoert.
Er wordt een bevestigingsmail verstuurd naar het ingevoerde e-mailadres.
Als je het e-mailadres wilt veranderen, moet je de volledige procedure opnieuw doorlopen om de bevestiging naar een ander e-mailadres te sturen. De nieuwe beheerder moet instemmen zodra de e-mail is aangekomen. Zodra de nieuwe beheerder heeft ingestemd met de overdracht, worden alle andere bevestigingsmails ongeldig.
Zorg dat de nieuwe beheerder binnen 24 uur instemt met de overdracht.
De nieuwe beheerder moet de volgende stappen binnen 24 uur uitvoeren. Als er meer dan 24 uur zijn verstreken, kan de oorspronkelijke beheerder de volledige procedure opnieuw doorlopen om de bevestigingsmail opnieuw te versturen.