Welkom bij de Bayonetta 2 Direct, een Nintendo Direct die helemaal in het teken staat van Bayonetta 2, dat op 24 oktober voor de Wii U uitkomt! Kijk hier naar de First Print Edition, die exclusief is voor Europa, en bekijk de links voor meer video's en informatie.