Ontvang het laatste nieuws hier! Kijk naar onze videopresentatie van Satoru Shibata - directeur van Nintendo of Europe - voor het meest spannende nieuws over releases voor de Europese markt. Klik op de video's naast de hoofdspeler om naar de individuele trailers te kijken!
Ontdek het ontwikkelproces achter dit unieke ritme-actiespel in ons interview met producent Ichiro Hazama van Square Enix.