Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie door Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, gericht op software die tot en met de lente van 2014 voor Wii U en Nintendo 3DS zal uitkomen! Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!