Welkom bij de nieuwste Nintendo Direct! Kijk naar deze speciale presentatie door Nintendo-directeur Satoru Iwata voor een update over de software die deze lente en zomer naar Wii U komt. Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!