In Splinters lot moet je voorbereid zijn op snelle, roguelike actie waarbij geen twee potjes hetzelfde zijn. Willekeurige power-ups, kamerindelingen en eindbaas-modifiers zorgen voor extra veel plezier. Kruip in de huid van alle vier de Turtles, elk met unieke krachten en vaardigheden, en werk samen met vrienden voor waanzinnige coöp-gameplay. Verken iconische locaties in New York, verbeter je Turtle-krachten en bereid je erop voor te vechten tegen ontzagwekkende vijanden.
Dankzij spannende gevechten en eindeloze uitdagingen belooft Splinters lot je betrokken te houden in de portaalloop van VECHTEN, AANPASSEN, HERHALEN. Maak je klaar om de vrede in de stad te herstellen!