Maak je klaar voor de Nintendo Switch – OLED-Model!
De Nintendo Switch – OLED-Model, de nieuwste toevoeging aan de Nintendo Switch-familie, ligt vanaf 8 oktober in de winkel.
Dankzij het levendige OLED-scherm van 7 inch, de brede aanpasbare standaard, de nieuwe houder met LAN-poort, 64 GB systeemgeheugen en ingebouwde luidsprekers met verbeterde audio is de Nintendo Switch – OLED-Model een uitstekende keuze voor iedereen die zijn of haar eerste Nintendo Switch-systeem gaat kopen of overweegt om een extra spelsysteem in huis te halen.
Wat de reden ook is, hieronder staan een aantal tips over hoe je het meest uit je nieuwe spelsysteem kunt halen.
Als de Nintendo Switch – OLED-Model je eerste Nintendo Switch-systeem is en je niet precies weet hoe en waar je moet beginnen, ga dan naar onze klantenservice voor meer informatie over het instellen van je spelsysteem.
Ben je van plan om je opgeslagen gegevens van Animal Crossing: New Horizons over te dragen naar je nieuwe spelsysteem? Volg dan de stappen in dit artikel.
Wil je meer dan één Nintendo Switch-systeem in huis hebben zodat iedereen altijd en overal kan spelen? Er zijn een aantal belangrijke punten waar je op moet letten als je games en opgeslagen gegevens tussen spelsystemen wilt delen.
De Nintendo Switch – OLED-Model ligt vanaf vrijdag 8 oktober in de winkel. Ga voor meer informatie naar de website van de Nintendo Switch – OLED-Model.