Voorproefje?
“Wahahaha! Heb je me gemist? Ik ben weer terug met nog meer microgame-gekte, en deze keer kan het hele zooitje meespelen. Kijk zelf maar!”
Wario en co. zijn terug met een waanzinnige mix van multiplayer-microgames in WarioWare: Get It Together! voor de Nintendo Switch.
De beruchte gameontwerper Wario en zijn crew zijn opgeslokt door zijn nieuwste creatie, en ze hebben jouw hulp nodig in de verhaalstand.
Deze keer neem jij direct de controle over Wario en zijn kameraden. Met een bonte mix aan verschillende speelbare personages met elk hun eigen unieke vaardigheden is elke microgame op allerlei knotsgekke manieren te voltooien!
De grote man zelf vliegt rond met zijn jetpack en kan naar voren spurten om tegen voorwerpen aan te beuken of obstakels te ontwijken.
Deze kung-fu-student is dol op dumplings en gebruikt zijn vaardigheden om over het scherm te razen en superhoog te springen.
Deze rappende muziekliefhebber slingert de cd's op z'n hoofd om microgames te voltooien en gebruikt speciale ringen om zich te verplaatsen.
Haar boemerang kan met precisie worden gegooid, maar haar vliegende scooter is wat onberekenbaarder, dus pas op waar je naartoe gaat!
Deze taxibesturende sci-filiefhebbers zijn elk uitgerust met een handig wapen, maar omdat Dribble naar rechts schiet en Spitz naar links, moeten ze goed samenwerken om te winnen.
Dr. Crygor is deels robot, deels gestoorde wetenschapper. Hij kan in elke richting zwemmen om de microgames te voltooien.