De nieuwste Nintendo Direct zat tot de nok toe gevuld met aankondigingen, van nieuwe beelden van Pokémon Sword & Pokémon Shield, Luigi’s Mansion 3 en Animal Crossing: New Horizons tot onthullingen van nieuwe Nintendo Switch-games als Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore en Overwatch Legendary Edition van Blizzard Entertainment. Bekijk de volledige presentatie hierboven om erachter te komen wat er nog meer is aangekondigd!
In de presentatie werd aangekondigd dat Challenger Pack 3: Banjo en Kazooie van de Fighters Pass** van Super Smash Bros. Ultimate nu beschikbaar is. Wil je weten hoe je dit vechtersduo moet gebruiken? In de bovenstaande video vertelt Masahiro Sakurai, de director van Super Smash Bros. Ultimate, alles over de beer en de vogel.
En dat is nog niet alles! Ook werd bekendgemaakt dat Terry Bogard uit Fatal Fury in november naar Super Smash Bros. Ultimate komt als de vierde vechter van de Fighters Pass. Als kers op de taart werd bovendien bevestigd dat er nog meer DLC-vechters in ontwikkeling zijn!
Volg ons op Twitter, YouTube of Instagram om volledig op de hoogte te blijven van al het Nintendo-nieuws. Je kunt ook lid worden van de Nintendo Switch- en Super Smash Bros.-community's op Facebook!