Ontdek de geheimen van de Monado en red de wereld
Het klassieke RPG-avontuur is herboren als Xenoblade Chronicles: Definitive Edition voor de Nintendo Switch. In de nasleep van een allesverwoestende invasie moet jij op reis gaan in een wereld die zich uitstrekt tot over de horizon. Kun jij de toekomst veranderen of is jouw ras tot uitsterven gedoemd?
Met een gloednieuwe epiloog, HD-graphics, soepelere gameplay, geremasterde muziektracks en nog veel meer kunnen nieuwe en doorgewinterde spelers de ultieme versie van het epische RPG-avontuur van Shulk en de rest beleven!
Lang geleden waren de twee titanen, de Bionis en de Mechonis, verwikkeld in een bikkelharde strijd.
Honderden eeuwen verstreken en er groeide van alles op de Bionis. Een ras genaamd de Homs besloot zich hier te vestigen.
Op een dag werden de Homs aangevallen door de Mechon, robotkrijgers van de Mechonis.
De Homs kwamen als winnaar uit de strijd dankzij de Monado, een legendarisch zwaard dat het pantser van de Mechon kon doorklieven.
Tijdens je epische reis over beide titanen kom je de meest uiteenlopende monsters tegen, van kleine wezentjes tot kolossale krachtpatsers. De game bevat een diepgaand gevechtssysteem waarin real-time actie en turn-based strategie worden gecombineerd. Het is aan jou om dit gevechtssysteem onder de knie te krijgen, zodat je alle dreigingen de baas kunt zijn!
Door in dorpjes en op diverse locaties missies aan te nemen en met je team te vechten, versterk je de affiniteit tussen je teamleden. Daardoor doen zich voor je helden nieuwe mogelijkheden voor om de band met elkaar nog meer te verbeteren, wat een groot voordeel kan opleveren voor de rest van je avontuur.