Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore
Beginnende pop- en filmsterren uit Tokio slaan de handen ineen met legendarische krijgers uit de wereld van Fire Emblem om de duistere krachten het hoofd te bieden in Tokyo Mirage Sessions #FE Encore voor de systemen uit de Nintendo Switch-familie!
Beluister een stukje van “She Is…”, een van de gloednieuwe songs in Tokyo Mirage Sessions #FE Encore!
Verken bekende buurten van het hedendaagse Tokio, help een groep ambitieuze personages hun droom om superster te worden te verwezenlijken en bescherm de wereld tegen Mirages. Dat zijn spookachtige wezens die onze wereld binnendringen en mensen van hun creativiteit beroven. Werk samen met helden uit de wereld van Fire Emblem en gebruik hun buitengewone vaardigheden om terug te slaan!
Als je niet bezig bent met dromen waarmaken, kun je de angstaanjagende kerkers van de Idolasphere betreden om Mirages te lijf te gaan en de reden achter hun mysterieuze invasie te achterhalen. Neem het in spectaculaire turn-based gevechten op tegen vijanden en werk samen met je getalenteerde team om het gevecht met een hele reeks stijlvolle en extreme aanvallen naar je hand te zetten!
Er zijn nieuwe elementen toegevoegd die exclusief voor de Nintendo Switch-versie zijn. Zo kun je een gloednieuwe EX Story beleven, een nieuwe kerker ontdekken, nieuwe bondgenoten ontmoeten en genieten van nieuwe nummers! Er zijn voor elk personage zelfs nieuwe outfits vrij te spelen, waaronder outfits uit Fire Emblem: Three Houses en andere videogameseries!
Opmerking: Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore is alleen te spelen met Japanse voice-overs en Engelse of Franse schermtekst.