H2x1_NSwitch_ARMS_GlobalTestpunch_NL.png
Tijdens de Testpunch neem je het online** op tegen andere spelers en deel je rake klappen uit met elastische armen. Je kunt de ring betreden met diverse vechters, onder wie Spring Man, Ribbon Girl, Ninjara en meer.
De strijd barst los op zaterdag 31 maart om 06:00 uur. Je kunt naar hartenlust ARMS spelen tot de Testpunch is afgelopen op dinsdag 3 april om 05:59 uur. Genoeg tijd voor een hele hoop ARMS, dus!
Tot dan, vechtersbazen! Bekijk de ARMS-website voor meer informatie over de game. Houd ook onze Facebook-pagina over de Nintendo Switch in het oog, evenals onze Twitter-account.