Ready to punch your way to the top? The ARMS Global Testpunch returns on Nintendo Switch this weekend for some competitive, fist-flinging action…and you can join the fun for free*!
During the Testpunch, you’ll battle it out against other players online** and trade blows using extendable weaponised arms. A selection of fighters including Spring Man, Ribbon Girl, Ninjara and more will be available for you to try out.
Everything kicks – er…punches? – off this Saturday March 31st, at 05:00 BST/UK time, and you’ll be able to play as much ARMS as you want until the Testpunch ends at 04:59 BST/UK time on Tuesday April 3rd. That’s a lot of ARMS!
New to ARMS? Check out our Tip Hit videos below to learn about key fighting techniques, how to deal with tricky opponents, and the different types ARMS you can use!
Check out the ARMS website for more info about the game, and keep an eye on our ARMS UK Facebook page and Nintendo Versus UK Twitter account for further updates.