Aan de slag met onze ARMS-instructies
Perfectioneer je vechtkunsten in ARMS, dat nu exclusief verkrijgbaar is voor de Nintendo Switch. Als je deze unieke multiplayervechtgame, waarin spelers elkaar te lijf gaan met uitrekbare, gewapende armen, nog niet eerder hebt gespeeld, dan helpen we je graag op weg. Met onze ARMS-instructies leer je de basis, en ontvang je een aantal tips waarmee het eenvoudiger wordt om je een weg naar de top te knokken!
Het leren kennen van je rekbare nieuwe armen is doodeenvoudig! Als je beide Joy-Con rechtop houdt, kun je je vechter laten bewegen door de Joy-Con te kantelen in de richting waarin je wilt lopen. Voeg daar wat sprongen en sprints aan toe om je tegenstander het leven zuur te maken!
Als je klaar bent om toe te slaan, steek je je hand naar voren om te stoten, zodat je vuist op je tegenstander af vliegt! Je kunt de Joy-Con na een stoot zelfs draaien om de arm van je personage een curve te geven. Dat is nou een krachtige hoek!
Als je de ene na de andere stoot voor je kiezen krijgt, kun je de Joy-Con naar je toe kantelen om te blokkeren. Doe dat niet te lang, want in deze positie kun je makkelijk worden vastgegrepen! Ontwijk de grijpbeweging van je tegenstander of weer hem af door met één arm een stoot uit te delen.
Deze kleurrijke bende heeft meer te bieden dan flexibele armen. Wist je dat Master Mummy zichzelf geneest als hij verdedigt? Of dat Twintelle de stoten van haar tegenstanders kan vertragen? Elk personage beschikt over een uniek talent, dat hem of haar tot een geduchte tegenstander maakt. Neem dus de tijd om ze allemaal te leren kennen op de officiële ARMS-site.
Tip: de grotere vechters kunnen enkele rake klappen incasseren, zonder ook maar een spier te vertrekken. Kies dus een van de forsere vechters als je geen duimbreed wilt toegeven!
Dank je, Armadeus! Bekijk de aanbevolen ARMS voor nieuwe spelers maar eens, of ga naar de officiële ARMS-site, waar alle beschikbare ARMS worden getoond!