Na de gebeurtenissen in Bravely Default luidt Agnès Oblige een tijdperk van vrede in tussen de Crystal Orthodoxy en het hertogdom Eternia. Maar dan slaat het noodlot toe en wordt ze ontvoerd door de boze Kaiser Oblivion. Haar lijfwacht Yew Geneolgia zweert haar te redden uit de Skyhold, de onneembare vesting van de Kaiser die hoog boven Eternia zweeft. Onderweg bundelt Yew zijn krachten met Magnolia Arch en andere nieuwe gezichten, plus enkele terugkerende helden zoals Edea Leen en Tiz Arrior, om samen te overleven in onheilspellende kerkers en confrontaties met angstaanjagende vijanden.