After the events of Bravely Default, Agnès Oblige is leading the Crystal Orthodoxy and the Duchy of Eternia into an age of peace – until disaster strikes and she’s abducted by the evil Kaiser Oblivion! Determined to set everything right, her bodyguard Yew Geneolgia pledges to rescue Agnès from the kaiser’s Skyhold, an impregnable fortress floating high over Eternia. Along the way, Yew will need to team up with Magnolia Arch and other new faces, plus a few returning heroes like Edea Lee and Tiz Arrior, to survive foreboding dungeons and conquer fearsome enemies.