12 november 2013 – Nintendo kondigde vandaag een nieuwe aflevering van Nintendo Direct aan. De uitzending, gepresenteerd door Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata, is gericht op nieuws over eerder aangekondigde Nintendo 3DS-softwaretitels die de komende maanden gaan verschijnen.
De nieuwe Nintendo Direct zal op 13 november om 17:00 van de Nintendo Direct-site gestreamd worden.