12th November 2013 – Nintendo today announced a new edition of Nintendo Direct. The broadcast, hosted by Nintendo of Europe President Satoru Shibata, will focus on news regarding previously announced Nintendo 3DS software launching in the coming months.
The new Nintendo Direct will be streamed from the Nintendo Direct website on 13th November at 4 p.m. UK time.