Publieke boodschap: er is een razendsnelle auto-achtervolging aan de gang! Als je iets in het geharrewar kunt onderscheiden, zie je achter het stuur misschien de legendarische agent Chase McCain, die met piepende remmen op onze gloednieuwe site voor LEGO City Undercover op Wii U arriveert!
Kijk naar de trailer, maak kennis met de grappige personages en neem een kijkje in het straatleven van deze LEGO-metropool op onze officële site voor LEGO City Undercover!