Jij bent de legendarische politie-agent Chase McCain – bedreven in parkour en vermommingen. Om het spoor van de ontsnapte crimineel Rex Fury te volgen moet je undercover gaan. Door te wisselen tussen verschillende kostuums kun je allerlei speciale vaardigheden gebruiken die goed van pas komen bij het opsporen van de meesterschurk!