Watch out general public – there’s a high speed Chase coming through! If you can focus on the flurry of activity you’ll spot legendary cop Chase McCain on the job, pulling up with a screech of brakes at our brand new website for LEGO CITY Undercover on Wii U!
Watch the trailer, check out the charming characters, and get a look at life on the (not so) mean streets of this LEGO metropolis at our official website for LEGO CITY Undercover!