Vind je het moeilijk om Chrom en zijn Shepherds in leven te houden tijdens schermutselingen met de Risen? Vraag je je af wanneer je dat Master Seal moet gebruiken om Lissa van een eenheid met genezende krachten in een onhoudbare, destructieve kracht te veranderen? Maak je geen zorgen: of je nu moeilijkheden hebt om als overwinnaar uit de strijd te komen of dat je wat tips wilt over hoe je je Ylissische leger zo kunt trainen dat het haast onverslaanbaar wordt in Fire Emblem: Awakening op Nintendo 3DS, we hebben vast nuttige informatie voor je.
Voor eenvoudige aanwijzingen die je helpen te voorkomen dat je soldaten aan Plegiaanse zwaarden worden geregen op het slagveld of meer gevorderde tips over het veranderen van klassen en het combineren van eenheden om hun band te versterken, ga je naar de Fire Emblem: Awakening-speltips om je strategieën te versterken. Neem daarna een kijkje op de Fire Emblem: Awakening-site voor alle informatie over het spel en regelmatige updates over de aanvullende content die beschikbaar komt!