Struggling to keep Chrom alive as you battle through hordes of the Risen? Wondering when to make use of that Master Seal to change Lissa from a healing helper into an unstoppable force of destruction? Well, don’t worry – whether you’re having trouble emerging victorious in Fire Emblem: Awakening on Nintendo 3DS or just want some advice on how to train your Ylissian army to be nigh-on invincible, we’ve got some tips that are sure to prove useful!
From simple pointers that’ll help prevent your soldiers from falling to a Plegian sword on the battlefield to more advanced hints on changing class and pairing up units to improve their relationship, you’ll find a lot of useful information over in our Support section. Head on over to Fire Emblem: Awakening tips to get started on improving your strategy, then visit the Fire Emblem: Awakening website for details on the game and regular updates on the downloadable Add-on Content that’s available!