De tijd voor de jaarlijkse E3 is weer aangebroken en je kunt de komende week verwachten van alles te horen over komende geweldige nieuwe spellen en mogelijkheden van Nintendo.
Nintendo's E3-presentatie zal op dinsdag 5 juni plaatsvinden, live vanuit het Nokia Theatre in Los Angeles. En om alles met overtuiging in gang te zetten, hebben we een heel speciale Nintendo Direct Pre E3-presentatie over Wii U, door globaal Nintendo-directeur Satoru Iwata.
Krijg een voorsprong met exclusieve Wii U-informatie, direct van Nintendo, op zondag 3 juni om 24:00 op de site voor de Nintendo Direct Pre E3-presentatie. En als je de uitzending niet kan zien op het live-tijdstip, kun je deze ook erna bekijken, wanneer je maar wilt.