It's E3 time of year again and over the next week you can expect to hear about lots of exciting new games and features from Nintendo heading your way soon.
We'll be hosting our Nintendo E3 presentation on Tuesday June 5th, live from the Nokia Theatre in Los Angeles, but in order to kick off with a bang, we have a very special Nintendo Direct Pre E3 presentation on Wii U hosted by Global President Satoru Iwata.
Make sure you tune in for a headstart on exclusive Wii U information, direct from Nintendo, on Sunday June 3rd at 23:00 GMT / 24:00 CET at the Nintendo Direct pre E3 presentation website. Don't worry if you can't watch it at these times - the presentation will be available after the live broadcast to watch as and when you prefer!