De 'Verbindingshulp'-actie eindigt om 23:59 op 21 november 2012.
Deze actie beloont gebruikers die anderen helpen om hun Wii-systemen met het internet te verbinden. Zowel de helper als de geholpen persoon ontvangen een beloning na het registreren van elkaars Wii-nummers.
Ga voor meer over de vele redenen om je Wii met het internet te verbinden, waaronder een enorm aanbod aan originele titels en klassieke spellen en een keur aan gevarieerde en interessante Wii-kanalen, naar onze pagina over online in het Wii-gedeelte.